Debata o socioekonomickém znevýhodnění a jeho vlivu na vzdělávací úspěch již přesáhla jen odborné kruhy. A to je pro naše děti dobře

Národní pedagogický institut (NPI) je školským vzdělávacím, metodickým, kurikulárním, výzkumným i odborným zařízením pro všechny stupně vzdělávání, až na vysoké školy. V rámci své činnosti realizuje také množství projektů. Jedním z nich je projekt Podpora rovných příležitostí. Ten začal v roce 2022 a navazuje na zkušenosti a výstupy z předchozí činnosti NPI. Jeho cílem je zejména příprava a realizace řešení vedoucích ke snižování rostoucích nerovností ve vzdělávání. Hlavní manažer projektu Tomáš Machalík vysvětluje, jak se hledají školy, které učí v náročnějších podmínkách, jak jednotliví aktéři reagují na doporučované metody práce při vzdělávání nebo co je potřeba ještě udělat, aby nebyl úspěch ve vzdělání tolik navázán na prostřední, z kterého dítě pochází. 

Tento článek je přístupný pouze registrovaným uživatelů. Pro přístup se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Pro přístup k tomuto článku musíte mít aktivní jedno z následujících předplatných:

  • Měsíční předplatné - číslo 2024/07-08
  • Roční předplatné
  • Roční předplatné - VIP