Školská rada tvoří významný prostor pro dialog ve prospěch dětí

Petr Chaluš je dlouholetým aktivním členem školské rady při základní škole. Školskou radu vnímá jako legislativně ukotvený prostor pro dialog o škole a jejím rozvoji, který spolu vedou zástupci z řad učitelů školy, volení zástupci rodičů nebo zletilých žáků a zástupci obce nebo kraje, které školu zřizují.V následujícím zamyšlení mimo jiné upozorňuje na významnou roli zřizovatele při tvorbě volebního řádu nebo na nutnost znalosti legislativy pro efektivnější práci celé školské rady.

Tento článek je přístupný pouze registrovaným uživatelů. Pro přístup se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Pro přístup k tomuto článku musíte mít aktivní jedno z následujících předplatných:

  • Roční předplatné - VIP
  • Roční předplatné
  • Měsíční předplatné - číslo 2021/04